התלבטויות – יום הזיכרון ליצחק רבין / אורית

לחברי צוות אופקים.

אני רוצה לשתף אתכם במחשבות שעלו לי אחרי הטכס לזכר יום הזיכרון ליצחק רבין.

בארץ השתנתה האווירה  וההתייחסות אל יום הזיכרון.

הטכס בבית הספר מאד מיוחד , אך נראה לי שאנחנו חיים בבועה ואנחנו לקיים דיון לקראת שנה הבאה. אני לא בטוחה שאפילו בין חברי הצוות אין הסכמה על המסרים שחשוב להעביר.

אני לדוגמא איני אוהבת ומסכימה עם המסרים שמועברים ע"י משרד החינוך.

אורית

כדי להיזכר בטקס בעזרת סרטונים, לחצו כאן

פוסט זה פורסם בקטגוריה התלבטות, חגים ומועדים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

