חוויה… / מירי פ.

ברצוני לשתף אתכם בחוויה שקרתה לי בעקבות שיעורי התקשוב.

ביום ג' האחרון נאלצתי לצאת משיעורי "אתגרים". אפרת ביקשה ממני להכין שיעור מתוקשב כלומר: סרטון קצר ובנוסף לזה שאלון עבודה. לומר לכם את האמת בתחילה נורא נבהלתי, סגרתי את הטלפון לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי לעצמי "מירי את יכולה".

בחרתי להראות לכם אחד מהסרטונים והוא בנושא שינה,      להנאתכם…….

 תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

פוסט זה פורסם בקטגוריה You Tube, חינוך גופני, תקשוב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על חוויה… / מירי פ.

  1. אפרת הגיב:

    מירי,
    מאוד התרגשתי מדברייך.
    לפעמים, לחץ מסויים הופך להזדמנות.
    כך קרה לי בדיוק עם תכנית התקשוב- באותו היום שהיא הוצגה לפנינו בצוות מצוצמם, חזרתי הביתה כועסת "מספיק עם ההנחתות האלו" חשבתי לעצמי. בשעות הערב, בשיחה עם הבעל שלי, הבנתי את ההזדמנות שנקרתה לפנינו… והשאר היסטוריה.
    אני מקווה ומאמינה שההחלטיות והאמונה ביכולת תמשיך להצעיד אותך קדימה.
    בהערכה
    אפרת

  2. רונית הגיב:

    כך קרה לי בדיוק עם תכנית התקשוב- באותו היום שהיא הוצגה לפנינו בצוות מצוצמם, חזרתי הביתה כועסת "מספיק עם ההנחתות האלו" חשבתי לעצמי. בשעות הערב, בשיחה עם הבעל שלי, הבנתי את ההזדמנות שנקרתה לפנינו… והשאר היסטוריה.

    הדרדסים
    פרפר נחמד
    רחוב סומסום
    המומינים

    דפי צביעה לפורים

כתיבת תגובה

